The Switch

Tänkte bara ge alla tjejer ett filmtips! Även killar såklart, men det är inte direkt en "typisk" killfilm! 
Filmen heter i alla fall The Switch (Pappa på burk på svenska). Och jag tyckte den var riktigt rolig & bra faktiskt! Den gick på 4:an nu ikväll, och jag såg den tillsammans med min kille, mamma & katt. Min kille var väl den som tyckte om den minst, haha! Jennifer Aniston är en av huvudpersonerna, och jag tycker hon är super duktig! Kanske därför jag tycker om den här filmen.
Vi tjockade oss med både chips & cheeseballs. Vilket min katt också tycker om, vadå tjock liksom??
Men nu ska jag gå & lägga mig och njuta av den sista sovmorgonen på lovet! Godnatt. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback